Ne iyi etmişiz…
Rusya’da kimsenin kimseyi pek görmediği bir süreç yaşıyoruz. Eskiden toplumumuz çok az da olsa bir araya gelirdi ancak pandemi süreci ile o az sayıdaki görüşmelerde bitti. Böyle olunca insanların birbiri ile iletişimi de düştü ve çok iyi tanıdığı birisi ile ilgili gelişmeleri bile başkasından duyar oldu. Gazetem olarak yedi yıl önce bugünlerde kurduğumuz WhatsApp ağı […]