GAZETEM RUSYA | GÜNDEM

Merkez Bankası iç piyasalardan 13,5 milyar ruble değerinde döviz aldı

Yayın: · GÜNDEM
Merkez Bankası iç piyasalardan 13,5 milyar ruble değerinde döviz aldı
GAZETEM RUSYA HABER MERKEZİ
Oluşturulma:

Rusya Merkez Bankası, tarafından yapılan açıklamada, 13 Temmuz 2021 itibariyle Merkez Bankası’nın iç piyasalardan 13,5 milyar ruble tutarında döviz satın aldığı ifade edildi.

Rusya Federasyonu Maliye Bakanlığı, bütçe kuralına göre 15 Ocak’tan itibaren iç piyasalardan döviz almaya başladığını açıklamıştı. Bu dönemde iç piyasada döviz alım hacmi 889,4 milyar rubleye ulaşırken, Merkez Bankası, benzer eylemlerin küresel petrol piyasasındaki önemli değişiklikler karşısında finansal piyasalardaki oynaklığı azaltmak için uygulandığını bildirdi.

Reklam

Bu dönemde Rusya’nın iç piyasalarında döviz satış hacmi 1 trilyon 685,8 milyar rubleye ulaştı.

Reklam

İlginizi Çekebilir